dimecres, 25 de juliol del 2007

Pobres vianants, ho tenim fotut


Les administracions han d’establir prioritats a la seva tasca. Desde el meu punt de vista una de las prioritats que ha de tenir l’ajuntament de Barcelona són els vianants. No pot ser que l’ajuntament prioritzi el transport privat damunt el dret dels vianants a passejar per voreres el més amples posible i lliures d’obstacles. És per això que quan vaig veure la vorera que es veu a la foto, situada al carrer dels Madrazo vaig al•lucinar. Com es pot estrènyer una vorera a més de la meitat per fer un aparcament de motos? Em sembla inadmisible. Comprenc que els motoristes han de tenir llocs per aparcar els seus vehicles, però mai a costa de treure espai als vianants. Si l’ajuntament no té això clar, els vianants ho tenim fotut.

2 comentaris:

  1. Conozco esa acera, pero, creo que está en la calle Laforja, entre aribau y pza Cardona. Yo vivo en el barrio, y creo que la foto no es de la calle madrazo.

    ResponElimina
  2. Madura por Dios, el transporte ya sea privado o público tiene una utilidad inmensa para los ciudadanos. Es lógico apoyar el uso de la motocicleta o las bicicletas puesto que ocupan mucho menos, apenas contaminan, y dejan que el trafico fluya mucho mas. Para un viandante un pequeño trayecto de 20 metros en una acera escasa no es nada, para un motero encontrar parking legal en algunas manzanas es una cruz. Estoy seguro que además el ayuntamiento se cura en saludo de aplicar estas medidas en tramos apenas comerciales y que no afectan tanto. Me da que algunos estan un poco aburridos y que la cuestión es quejarse. Vivo en el barrio, y salvo que la presencia policial es mas bien escasa, sobretodo de noche, el resto de actuaciones del ayuntamiento me parecen muy bien.

    ResponElimina