dijous, 28 d’abril del 2011

Per que?

Que quedi clar que jo de futbol no n'entenc gens. Tinc molt clar que el Mourinho en sap molt més que jo, no molt, infinitament més que jo (al cap i a la fi és la seva feina).
Per això no entenc com pot tenir la cara dura de dir que no sap per què el arbitres el deixen amb 10 jugadors. Jo, que no en sé de futbol, crec, modestament, que li podria explicar.
Doncs per que un equip que passa un 80 % del seu temps defensant, que a més té jugadors que juguen al limit, te moltes, moltíssimes, probabilitats que li pitin faltes, li treguin targetes i li explusin jugadors. Si els seus equips juguéssin a futbol i no a destruïr el futbol dels altres, probablement no li expulsarien jugadors, ja que aqeust no haurien de fer tantes faltes.
En canvi un equip que juga a l'atac, construínt, fent futbol en definitiva (u obres d'art), no fa gaires faltes, ni li ensenyen targetes, ni li expulsen jugadors.
Mourinho: és evident que tens la resposta a les teves preguntes, però que te la guardes perque el que a tu realment t'agrada és parlar de tu. El futbol, el Madrid, el Barça, l'Inter... tot el demés, en realitat no t'importa.
En fi, adéu i moca't.

VISCA EL BARÇA!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada