diumenge, 10 d’abril del 2011

La muntanya i els joves

Ahir dissabte vaig pujar amb el meu fill gran (17 anys), uns amics d'ell, i un altre pare, a Montserrat. Varem pujar pel camí vell de Collbató també conegut com a Camí de les Bateries. Aproximadament dues hores i mitja de pujada i el mateix de baixada. La pujada la varem començar molt d'hora i ens varem estalviar la calor del migdia, però durant la baixada la calor va apretar força. A la imatge podeu veure el Monestir des de la Creu de Sant Miquel. La veritat és que em vaig cansar força, però va valdre la pena.


Això si, en tot el camí, no en varem creuar amb cap altres noi o noia de l’edat dels meus fills, i això que en varem creuar amb força gent. Com que no és el primer cop que em passa, començo a estar segur que els joves s'han allunyat de la muntanya, mentre anys enrere era just a l’inrevés (massa esforç poder?).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada