dimecres, 12 de maig del 2010

L’Hereu, ha begut oli

Ahir dimarts vaig anar a votar pel referèndum de la Diagonal. Dic hi vaig anar, perque no vaig poder fer-ho. Vaig anar a la carpa del Mercat del Ninot. Eren 2/4 i mig de 7. Davant tenis 5 o 6 persones. “Aniré ràpid” vaig pensar. Però cada votant trigava més en aconseguir emetre el vot que el que l’havia precedit. Quan votava el que anava dos per davan meu, tot es va col•lpasar. La cua cada cop era més gran i els comentaris indignats de la gent anaven “in crescendo”. A ¼ de 8, ja tip me’n vaig anar sense votar.

Mentre m’esperava, me’n vaig adonar que l’Hereu havia begut oli. Ell ha organitzat un referèndum per transformar la Diagonal i, almenys, a l’Eixample la gent se’l prenia com un referèndum per l’Hereu: “Hereu Si, opció A o B, Hereu No, la tercera”. Comentaris n’hi havien per tots els gustos: “Ens pren el pèl”, “No sap ni fer anar els ordinadors”, “S’ha gastat tres milions de pessetes (SIC) per fer el referèndum”, “Amaga la opció C”… En fi, ningú parlava sobre què és el millor que li pot passar a la Diagonal, sinò sobre què dolent és el nostre alcalde…

Hereu, o mobilitzes a les persones que et van votar als barris, o els votants de l’Eixample, Sant Gervasi, Sarrià et plantufaran la tercera opció als teus nassos i la opossició de l’Ajuntament l’aprofitarà per atacar-te amb tota l’artilleria.

No deixa de ser trist que la primera vegada a la història de la ciutat que un alcalde consulta als ciutadans sobre què fer a un carrer la gent ho aprofiti per atacar a l’alcalde. La veritat no crec que mai més l’Ajuntament consulti res a ningú. Jo no ho faria.

1 comentari:

  1. És que això que ha organitzat no és cap Consulta. ha estat una maniobra descarada de propaganda al seu favor amb l'única finalitat de fer-se autobombo. Cal una reforma de la Diagona, però aquesta no és forma de plantejar-la. Per favor, si fins i tot s'ha comprovat que es pot votar noimés sabent el DNI i la data de naixement d'una persona! No hi ha cap garantia! A més, la pròpia Mesa de Garanties ha criticat el descarat oblit de l'opció C que, per cert, a l'hora de votar no apareix com a tal sinó com a "cap de les dues".
    Aquest alcalde ha transformat el que podia hver estat un temps de debat abans i una magnífica jornada durant en un complet desastre amb tics anti-democràtics. Si fins i tot ens va mentir el primer dia dient que havia votat i realment no ho havia fet! Com ens en podem fiar d'una persona així?!

    ResponElimina