dilluns, 24 de maig del 2010

Una nova manera de passejar per Barcelona

He rebut aquest escrit a través del Facebook. Realment aquesta eina de comunicació se m'està mostrant molt més interesant del que m'havia imaginat. Dons bé el Sergio m'ha enviat aquest text per fer-me conéixer uns paquets turístic per passejar per Barcelona. Com m'ha semblat força interessant he decidit reproduïr el text tal com m'ha arribat. Que aprofiti.


Estimat Josep Maria,

Fa temps que segueixo el teu blog i em fa molta il.lusió presentar-te Citywalks, una nova forma de descobrir la ciutat que he creat a Barcelona.

Citywalks es un pack que conté 2 emocionants experiencies per recórrer, a peu i completament al teu aire, els indrets més emblemàtics de Barcelona. El pack conté els planols de 2 rutes i un mini-mp3 pregravat amb el qual el visitant podrà realitzar un viatge a través del temps en el que diferents personatges li explicaran anécdotes i llegendes dels llocs pels quals vagi passant. Hem iniciat la producció amb el pack de Barcelona y les experiencies Barcelona Gótica y Barcelona Modernista a les que seguiran próximament les de Madrid, Roma, Paris i Londres.

Si voleu conéixer millor les experiencies que s’ofereixen al pack Citywalks Barcelona, les podeu consultar en els següents links:
Barcelona Gótica: http://www.citywalks.es/barcelona_ruta_gotica.html
Barcelona Modernista: http://www.citywalks.es/barcelona_ruta_modernista.html

També pots seguir-nos a facebook: www.facebook.com/citywalks.es

Ja em donaràs la teva opinió!!

Sergio Sáez
Citywalks

1 comentari:

  1. Hola. He intentat entrar en la pàgina de facebook que poseu però crec que la correcta és www.facebook.com/citywalks.es

    ResponElimina