dijous, 26 d’abril del 2007

Un gos amb una propietaria neta

Aquest matí pujava pel carrer Sagués. Aquest és un carrer estret, tranquil almenys de dia i de voreres petites. Es troba entre els carrers Calvet i Santaló. Una senyora baixava per la mateixa vorera que jo, portant un gos gran. El gos ha aixecat la pota del darrera per pixar damunt una paret. Ha estat una bona pixarada. El que m’ha cridat l’atenció és que quan el gos ha acabat la feina la senyora ha obert una ampolla d’aigua que duia i n’ha tirat un bon raig damunt la paret per netejar-la. M’ha semblat una actitut d’allò més cívica. No m’he aturat a felicitar-la perque tenia pressa, però des d’aquest blog la felicito. Tant de bò els propietaris de gossos en prenguesin exemple.

1 comentari:

  1. Exactament això és el que jo algun cop havia pensat com a possible solució (o atenuant) del problema. Està clar que no es pot posar a tothom dintre del mateix sac. Desgraciadament, jo això encara no ho he vist fer, així que intueixo que deu ser una minoria.

    ResponElimina