dijous, 8 de febrer del 2007

Amb la cinta mètrica a la butxaca

Segons la revisió de l’ordenança de circulació que està a punt d’aprovar l’Ajuntament de Barcelona, la circulació de bicicletes per les voreres serà una excepció i no la norma. Permeteu que rigui (je, je..). A més, segons aquesta mateixa revisió els ciclistes que circulin damunt de les voreres, de forma excepcional, hauran de deixar un metre de distància com a mínim amb el vianants (je, je…). Jo, per si de cas ja m’he posat una cinta mètrica a la butxaca per assegurar-me que cap ciclista em passi a menys d’un metre quan camini per la vorera. Ara bé. I si se m’acosta més què he de fer? Qui trobi la resposta a aquesta pregunta que l’escrigui com a comentari.

1 comentari:

  1. Jo crec que la solució no està ni en els ciclistes ni en els vianants. La solució la té l'Ajuntament: El carril bici de Barcelona podría ser molt més complet, aixó com les indicacions i separacions del carril bici. Sóc vianant i a vegades ciclista (no per millorar el medi ambient, per fer esport quan vinc de la feina) i entenc perfectament al vianant quan entra al carril bici i, al ciclista quan passa per una borera. Culparnos els uns als altres només ens porta a desviarnos de qui ha de solucinar el problema: L'Ajuntament de Barcelona.

    ResponElimina