dissabte, 7 de maig del 2011

Ja sé a qui votaré

En començar la campanya electoral he decidit fer balanç de l’actuació del govern municipal d’esquerres en els darrers quatre anys. Balanç d’allò que tinc a prop. És a dir el meu barri. Visc a la zona d’influència de l’Hospital Clínic, a l’Esquerra de l’Eixample.

Aquest és el resultat que m’ha sortit:

Coses positives al meu barri:- Remodelació de l’avinguda de Roma.
- Realització d’un gran dipòsit d’aigües pluvials al carrer Urgell.
- Restauració de les voreres del carrer Urgell.
- Col•locació de paviment sonoreductor a la calçada.
- Renovació dels semàfors.
- Inici de les obres de restauració del Mercat del Ninot i instal•lació d’una carpa provisional davant l’Hospital Clínic.
- Inici de les obres per les noves instal•lacions del Clínic a l’espai que abans ocupaven els bombers.
- Construcció d’ascensors a la parada de metro Hospital Clínic.
- El carril bici d'Urgell
I l’estrella:
- Construcció del gran Centre Cultural Teresa Pàmies, que inclou una enorme biblioteca, un centre cívic, una guarderia, a més de l’interior d’illa Ermessenda de Carcassona.

Coses negatives al meu barri:
- No acaba de funcionar el tema de la neteja.
- Hi ha molt de soroll per un excés de cotxes.
- L'excessiva permisivitat amb els ciclistes que circulen per les voreres.
- No se m’acut res més...

Vist aquest balanç, no tinc cap dubte sobre a qui votaré. Els que hi ha ara fan coses, els que volen ser-hi són els que estan retallant per tot arreu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada