diumenge, 16 de novembre del 2008

Cornuts i pagar el beure

Ahir dissabte caminava per una vorera d'amplada minvada degut a unes obres. Per darrera meu, de nit, i de sobte, em va passar un jove ciutadà, usuari del Bicing. Duia una bicicleta força sorollosa i circulava molt ràpid. La veritat és que em va fer un ensurt que vaig expressar fent un petit soroll amb la boca (el que en castellà en dirien un "chasquido"). No ho vaig fer molt alt, però em va sortir de l'ànima. Doncs bé, el jove ciutadà, usuari del Bicing, que circulava a tota velocitat per damunt d'una vorera es va ofendre i em va començar a fer gestos obscens mentre s'allunyava satisfet d'haver espantat i insultat a un ciutadà no tan jove com ell que caminava tranquilament per una vorera de Barcelona.
Aquest fet me'n va recordar un altre que em va succeïr fa uns quants anys. Aquell dia caminava pel carrer Aragó i en arribar a l'alçada de la benzinera de Casanova en va sortir a tota velocitat una moto que acabava de posar benzina. Em va espantar de valent ja que li va faltar poc per atropellar-me i jo vaig fer un petit crit d'espant més que d'una altra cosa. Doncs l'ofés motorista que havia estat a punt d'atropellar-me es va aturar i em va començar a dir de tot.
És curiosa aquesta manera d'entendre la vida aquests nois que circulen sense cap mena de civisme i, a sobre, s'ofenen quan creuen que els has dit alguna cosa.

1 comentari:

  1. Tiene toda la razón de quejarse. Pero le diré que yo también soy un ciclista urbano, desde hace 15 años, y que me esfuerzo en respetar al peatón y las normas viarias. Y como yo habrá también otros.

    Pero veo como se deteriora la imagen del ciclista por culpa de muchos y eso me molesta, porque también me salpica a mi.

    ResponElimina