dimecres, 9 de maig del 2007

Un forat de vergonya

Després de força setmanes de pasar sovint per la cantonada dels carrers Paris i Villarroel (Llobregat-mar) i de veure-hi un clot, em vaig decidir a trucar al telèfon del civisme de l’Ajuntament (900-226-226). Va ser el divendres 20 d’abril. Em van atendre molt amables com sempre i a la meva demanda d’arranjament de vorera li van atorgar el número: I04606601X-01.
Una setmana més tard i veient que el clot seguia perillosament al mateix lloc, vaig tornar a trucar. Va ser el divendres, 27 d’abril i em van donar el número de demanda I04638263P-01.
El dijous 3 de maig vaig rebre el següent e-mail de resposta:

Ens dirigim a vostè en relació a la petició sobre voreres rebuda el 27/04/07 amb codi I04638263P-01, per informar-li que: s’inspeccionarà i arranjarà properament, el més aviat possible.

Així mateix, volem agrair-li la seva comunicació. La participació dels ciutadans és molt important per millorar els serveis municipals i la convivència a la ciutat.

Ahir a la tarda, 7 de maig (17 dies després de la primera trucada) el clot seguia allí. Avui no hi he passat però tinc poques esperances de que l’hagin arreglat. En tot aquest temps no sé si algún despistat s’haurà lesionat però cada dia que passa hi ha més oportunitats perque algí s’hi deixi la pell. Perquè l’administració és tan desesperadament lenta?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada