dimecres, 26 de desembre del 2007

Ja fa un any

El passat 23 de desembre va fer un any que vaig crear aquest blog. Ha estat un any interesant en que hi ha hagut visites i gent que m'ha deixat les seves opinions. La majoria dels que han escrit algun comentari ho han fet en senyal de recolzament, encara que també hi ha hagut crítiques. En qualsevol cas tots han tingut un esperit constructiu que, en definitiva, és el que aquesta ciutat necessita. Gent que l'estimi. En aquest moment de fer balanç m'he entretingut a fer una estadística dels temes que he tractat i el resultat m'ha sorprés. Em pensava que havia escrit molt sobre bicicletes i motos i no ha estat així. He agrupat els textos per temes i el resultat ha estat:
Bicis, 13 comentaris; Motos, 9 comentaris; Tabac, 4 comentaris; Civisme, 12 comentaris; Defecacions animals, 3 comentaris; Propostes de diversos tipus, 5 comentaris; Temes relacionats amb la ciutadania, 16 comentaris; Reflexions de diversa índole, 14 comentaris; Llengua, 4 comentaris; Ajuntament, 8 comentaris; Urbanisme, 11 comentaris; Guàrdia Urbana, 2 comentaris; Temes més genèrics, 6 comentaris.
Com podeu comprovar he anat escrivint de tot. A veure què en sortirà el proper any, perque això segueix...

1 comentari:

  1. ¡Enhorabuena! Este blog es un estímulo para quienes amamos la ciudad en sus detalles más cotidianos, precisamente los más descuidados y, muchas veces, agredidos.

    ResponElimina