dimecres, 7 de novembre del 2007

Benvolguts lectors

La Vanguardia Digital ha tingut la gentilesa de recomenar aquest blog. Això ha provocat que molts més ciutadans del que és habitual hi hagin entrat i hagin llegit aquesta mena de diari d’un vianant. Alguns fins i tot hi heu deixat els vostres comentaris que, en general, venen a dir que el que escric ho pensa molta gent. De comentaris crítics n’hi han hagut dos que m’han fet gràcia. Un dèia que només faltaria que no es pogués fumar pel carrer, cosa que jo no he dit, però que després de llegir-ho tampoc no em sembla tan mala pensada. El carrer està ple de nens, de persones malaltes, de gent a qui ens molesta molt el fum. Per què hem de suportar el vici d’alguns? Perque desengenyem-nos, fumar és un vici, no una necessitat. A més a més els fumadors ens estan deixant les voreres tan plenes de burilles de cigarretes que aviat se’n farà una capa si les brigades de neteja no intesifiquen els seus esforços per eliminar-les. L’altre comentari és el d’un lector que em preguntava si no em molesta el fum dels cotxes. Doncs si, evidentment, em molesta, però m’agaradaria que m’expliqués què té a veure una cosa amb l’altra. I a més a més jo no vaig ficant el nas darrera els tubs d’escapament i en canvi quan un fumador passa pel meu costat em fa respirar un núvol de fum. En fi, que moltes gràcies a La Vanguardia i a tots vostés que, almenys un dia, m’han llegit. Si volen repetir ja ho saben.

2 comentaris:

  1. Josep Maria, amb això dels fumetes t'has passat una mica. Al carrer, i t'ho diu una que es fa tips de caminar, el fum dels cotxes es molt pitjor que el dels cigarrets. Abraçades

    ResponElimina
  2. Doncs res, que prohibeixin també el fum dels cotxes! :P
    Jo no penso que s'hagi de prohibir fumar al carrer de fet no trobo bé que estigui prohibit beure al carrer però si que s'hauria de prohibir en llocs on hi ha molta gent, és molest i fins i tot algun cop surts amb una peça de roba cremada.

    Tothom és completament lliure de fer el que vulgui, però sempre s'ha de pensar en la resta de persones.

    Salut!

    ResponElimina